2016. augusztus 19., péntek

Roma





Nos, nem is gondoltam volna, hogy valaha ilyen hosszú útra vállalkozunk gyerekekkel, autóval. Ugyanis a nyaralási célpontunk Budapesttől 1800 km-re esik. Húúúú.......Elképzelni sem lehet. Még januárban, a nyaralás tervezgetésekor bukkantam rá az Olaszország déli részén fekvő csodás kis városokra, és hosszú, homokos tengerpartokra, ami ugye a gyerekeknél fontos szempont. Bevállaltuk, mert látni akartam élőben is!

Sokat utaztunk régebben is, és ha ilyen messzire mentünk,mindig repülővel tettük meg az út egy részét. De ahogy nézegettem elég magas áron vannak mostanában a repjegyek, plusz autókölcsönzés,stb....Így hát nekivágtunk autóval. Szombat dél körül indultunk, és hétfő estére érkeztünk meg Pizzo kis városába. Útközben egy pár órára megálltunk Rómában, ahol főleg a Colosseum környékén sétálgattunk, ill. megkerestük a Trevi-kutat is. Hát itt moccanni sem lehetett, annyian voltak, de fantasztikus hangulata volt a térnek,és a vízesés hangjának.
Nagyon sok fotót nem készítettem, de a hangulat szerintem átjön...:)











































♥♥♥







3 megjegyzés:

  1. love your shoes
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    VálaszTörlés
  2. Jól tettétek, hogy vállalkoztatok az útra :) Én félek a repüléstől,szóval inkább levezetem a sok-sok kilómétert :) Nagyon jók a képe, a napernyős-székes kávézó zseniális!

    VálaszTörlés
  3. Beautiful photos - Rome is so scenic! I love your top. :)

    T x

    VálaszTörlés

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.